SZERVEZETI TANÁCSADÁS

Növelni kellene a szervezet vonzerejét és megtartó képességét?
Nagyot ment a szervezet, de a gondolkodás és a struktúra nem követte a változásokat?

Akadozik az együttműködés a szervezet különböző szintjei, egységei vagy struktúrái között? Nem használjátok ki a lehetséges szinergiákat?

Úgy érzed, hogy kevesebb felelősséget vállalnak az embereid, mint kellene? Hogy sok minden marad rád, mint vezetőre?
Növelni kellene a vezetés hatékonyságát? Megértetni, hogy a vezetés nem azonos a szaktudással?

Szeretnéd feltérképezni a szervezeted, szervezeti egységed jelenlegi állapotát és a fejlődési lehetőségeit?

ÍRJ NEKÜNK!

A szervezetfejlesztés során kialakítjuk a közös értékrendet, megállapítjuk a célt, eldöntjük mi a legmegfelelőbb.

Kérdésed van?

MIRŐL SZÓL?

SZERVEZETEK
A szervezetek élete ma leginkább arra irányul, miként tud egy vállalkozás a gyors és turbulens változások közepette hosszú távon is eredményes maradni, és hogyan tudja ennek érdekében az ott dolgozó embereket mozgósítani. Mindez kiegészül a társadalmi hasznosság és a környezeti tudatosság szempontjaival.
SZERVEZETFEJLESZTÉS

A szervezetfejlesztés egy összetett folyamat, ami legtöbbször valamilyen erőteljesebb változáshoz kapcsolódik. Lehet, hogy a szervezet környezetében változik meg valami (piacok, beszállítók, törvényi vagy munkaerőpiaci helyzet stb.), lehet, hogy a változás a szervezeten belül megy végbe (gyors növekedés, eredményességi, hatékonysági mutatók, motivációs szint stb.). Időnként ezek a folyamatok párhuzamosan zajlanak, jelentős figyelmet és erőfeszítéseket kötve le a rendszerben. Ilyenkor nem csak a működési hatékonyságot akarjuk helyreállítani, hanem a szervezet hosszú távú eredményességét és ellenálló képességét (rezilienciáját) is növelni szeretnénk.

VÁLTOZÁS
A változási projektek tervezéséhez és megvalósításához tapasztalataink szerint nemcsak cégspecifikus vagy üzletági ismeretekre van szükség. A lényegi változás sokszor a rendszer és az emberek működésének jobb megértése alapján következik be. Ott, ahol a szervezeti célok és a szervezetben dolgozó emberek szükségletei egy jobb egyensúlyban találkoznak egymással.

HOGYAN MŰKÖDIK?

A munka során integráljuk a szervezetek és a szervezetekben dolgozó emberek nézőpontját. Azokra az erőforrásokra fókuszálunk, amik egyszerre hasznosak az embernek és a szervezetnek. Amikor egy szervezettel együttműködünk, „fölszállunk egy helikopterrel”, hogy egy távoli perspektívából megnézzük a dolgokat. Ezután létrehozunk egy teret, ahol megtervezzük és megbeszéljük a tapasztalatainkat, közben impulzusokat és támogató kíséretet adunk a változási folyamathoz. Mindezt pedig az országban egyedülálló módon a modern rendszerszemléletű tranzakcióanalízis elméleti és gyakorlati bázisán tesszük. A folyamat legfontosabb lépései:

1

Tisztázás: célok, változás, szerepek

2

Elemzés: dinamikák, következmények, egyensúlyok és egyensúlytalanságok

3

Kidolgozás: fókusz, a változás architektúrája és design-ja

4

A megvalósítás kísérése: folyamat, vezetés, kultúra

5

Értékelés: eredmények lehorgonyzása, kitekintés
Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdésed van, keress bennünket bizalommal.